Nog een paar dagen!!!! - Reisverslag uit Losser, Nederland van Danielle Keur - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen!!!! - Reisverslag uit Losser, Nederland van Danielle Keur - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen!!!!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

30 Oktober 2015 | Nederland, Losser

Lieve dames en heren,

Over een paar dagen is het zover! Op donderdag 5 november vlieg ik, samen met Mara, naar Azië om hier mijn rondreis via Zuid-Oost Azië te starten!
Ik hoor de meesten nu al denken: Mara? .. Ja! Mara van www.reismaatjegezocht.nl! :) En ja, ik ken haar ondertussen goed, en ja het klikt (en ja, ze komt ook uit Twente en houdt ook van feestjes en gezelligheid! Maar dat is natuurlijk lang niet zo belangrijk.. )
Komt helemaal goed dus!

Over het inpakken van mijn tas ben ik wat minder zeker.. Schiet ook totaaaaal in de stres als iemand me hierover iets vraagt. Dus tot het moment dat ik mijn tas heb ingepakt mag NIEMAND hier over beginnen aub :)

Verder zijn alle voorbereidingen zo goed als klaar! Morgen gaan we nog een globaal reisplan schrijven maar het idee is er! We starten in Bali - een goed begin is het halve werk natuurlijk! - en gaan hier eerst even bijkomen van de lange reis! We hebben echt een prachtig hotel geboekt met een infinity pool! Elke ochtend yoga met uitzicht op zee en een gratis massage van 15 minuten! Dus met dat acclimatiseren komt het wel goed. Hierna gaan we verder Indonesië door en uiteindelijk vliegen/varen we naar Thailand. Hier maken we vervolgens het rondje Thailand - Laos - Cambodja (of andersom) - en op 20 januari vliegen we weer terug naar Nederland!

Waarom nou een waarbenjij.nu? Tegenwoordig maakt iedereen natuurlijk een reis en drie maanden stelt eigenlijk al niets meer voor. MAAR VOOR MIJ WEL!!! haha
Ik doe dit vooral om iedereen op de hoogte te houden maar ook voor mijzelf. Zo kan ik na de reis mijn eigen verhalen nog teruglezen.. Waarschijnlijk gaan we héél veel doen in deze periode en ik wil me graag alles zo goed mogelijk kunnen herinneren.. Ik zal proberen elke week - of om de week - een berichtje te plaatsen! Ik heb waarschijnlijk ook wel WiFi op de meeste plaatsen, sowieso de eerste periode in Indonesie en Thailand.. In Laos en Cambodja is het denk ik wel iets minder..
Mócht ik nou niet reageren, geen verhaaltje plaatsen én niet bereikbaar zijn, DONT WORRY. Bel/App eerst Mara even want de kans is natuurlijk vrij groot dat ik mijn mobiel ergens op een wc, parkeerplaats of berg heb laten liggen :) Probeer het dan gerust over een maandje nog eens, vaak heb ik hem dan op onverklaarbare wijze wel weer terug! :D

P.S. : Ik weet dat sommige van jullie denken dat ik per direct ontvoerd, verkracht en verkocht wordt, maar het valt allemaal echt reuze mee tegenwoordig! De shemales pikken we er zo tussenuit en we passen echt wel op elkaar!! (Wel lief oma dat je mij per direct de annuleringskosten wil betalen en Steffie bedankt voor het geluksarmbandje!!)

Ik ga jullie natuurlijk heeeeel erg missen maar zal jullie op de hoogte houden!! Mochten jullie nog tips hebben zijn deze natuurlijk altijd welkom!

Liefs mevrdanie (L)

  • 30 Oktober 2015 - 13:51

    Pien:

    Hi Danie!
    Wat een super gaaf avontuur!
    Ik wens jou/jullie heel veel plezier toe

  • 30 Oktober 2015 - 13:58

    Milou:

    Lieve danie. Wat ik me nu alleen nog afvraag is.... Heb je je tas al ingepakt ? Hahahah
    Nee veel plezier

  • 30 Oktober 2015 - 17:55

    Monique:

    Super leuk dat we je kunnen volgen!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Losser

Danielle

Actief sinds 29 Okt. 2015
Verslag gelezen: 683
Totaal aantal bezoekers 89032

Voorgaande reizen:

11 November 2017 - 11 November 2017

Noorderlichtreis

17 Maart 2017 - 25 Maart 2017

Zillertal in Tirol 2017

23 September 2016 - 01 Oktober 2016

Jamaica 2016

21 Juli 2016 - 26 Juli 2016

Ibiza 2016

26 Februari 2016 - 05 Maart 2016

Kirchberg 2016

05 November 2015 - 20 Januari 2016

Backpacken door Zuid-Oost Azië :)

Landen bezocht: